Subject: FW: Teade riikliku järelevalvemenetluse alustamisest
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 11:20:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun täpsustage asja sisu, kuna meil puudub juurdepääs.

Lugupidamisega

Ulva Kõrs
teabehalduse vanemspetsialist
vallakantselei
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

From: Terviseameti menetlussüsteem <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 1, 2025 8:49 AM
To: [email-masked]; Viimsi Vallavalitsus <[email-masked]>
Subject: Teade riikliku järelevalvemenetluse alustamisest

Lugupeetud menetlusosaline

Terviseamet on alustanud riikliku järelevalvemenetluse.

Järelevalvemenetlust puudutavate asjaoludega ja seonduva
dokumentatsiooniga saate tutvuda Terviseameti iseteeninduses:
<https://meis.tehik.ee/auth/proceedings/a7f50fd5-bfd0-493a-a57f-9964fbe41a
aa/general> https://meis.tehik.ee, kui avate rubriigist „Järelevalve“
aktiivse menetluse.

Tegemist on teavitusega, palume sellele kirjale mitte vastata.

Lugupidamisega

Terviseamet
https://www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Telefon: 794 3500